måndag 1 december 2008

Första december, tiden går så fort..

I dag har jag lyckats gjort första vurpan för i år. Var ju svin halt i morse när jag gick till jobbet, och helt plötsligt satt man där, de e ju tur att man landade mjukt, rakt på röven. Perfekt kudde :P haha...

Sen har jag ridit stor häst i dag, Carla vart de. Hon va faktiskt fin, men fruktansvärt sne och behöver mycket ridining, men kan nog bli fin, så jävla snäll, bortsett från när hon blir arg och sparkar. Lita svag, därför..

Helgen som va då, va hände? Jo på fredan var de först jobb på hallen 7-16, sen 16.30 började jag på ridskolan. och där jobbade jag till 20.00, sen var de bara för mig och Camilla och skynda oss hem för att fixa oss för kvällens utgång på kramm. När vi väl va klar kom elin, amanda och Fia och gjorde oss sällskap här hos mig. På kramm hade vi riktigt roligt, dansade hela kvällen :) Efterfest på kramm lyckades vi oxå hamna på jag och Elin, vi skyller allt på Rakke, så vid fem knallade man hem i kylan.
Lördag morgon ringde mia och väckte mig strax innan tio och kvart över tio var vi ner på ridskolan, kl 11 var de horseball och gick riktigt bra :) inte ett dugg bakis. efter träningspasset, red jag Ballerina oxå och hoppade lite.
Sen va de hem och duscha, sen vart de jakten med Frida, Jenny och Mia, sen hem till mig och åt gotta och kollade på teve m.m Efter att brudarna hade åkt fick jag film sällskap, vid halv 12, vi lyckades ta oss igenom 2 filmer och klockan var helt plötsligt typ fyra. :)
Söndan var de lek och lär kl 11 började jag, sen efter var de hem och fixa sig för att gå med Elin på skylt söndag, efter de vart de jakten igen, och sen upp till Elin för teve kväll med gotta!
Helgen har allså beståt av för lite sömn, ute mat, och mycket teve, men den har varit bra och mysig.

Men nu är det sängen, morgon bad imorn!

Inga kommentarer: