tisdag 2 december 2008

I dag har jag fan inte gjort mycket, var så jävla trött när jag kom hem från jobbet så jag somnade på soffan, jävligt skönt :) Sen vart de en snabb middag, sen följde jag med Sussi till staller och red Jollan, tanten har blivit finare än i sommaras :)
Sen var de hem och byta om och fixasig lite, för att gå ner till hallen, vi firade ju 40 år där nere, fast hallen fyller inte år förren den 16 dec. Mycket musik, dans och sång bjöds de på. Och jag önskar att man inte hade slutat spela instrument, de är ju kul! men ajja. Gjort e gjort, å orkar inte börja igen. Fast hade varit roligt.

Jag e hungrig trots att jag nyss klämt i mig en hel påse popcorn, de är illa !

Nä nu ska jag strycka gardingerna tror jag och sen sängen så jag kommer i sängs i tid för en gångs skull!

Inga kommentarer: