söndag 7 december 2008

Fy fan va jag var bakis imorse, huvet kändes 10 ggr större. Niklas skrattade när han såg mig när dom hämtade mig, såg väl rätt död ut. Och de va jag oxå i för sig.
Går dagen började med att jag å Linda värmde upp lite här hemma. Sen åkte vi till Emil på inflyttningsfest, sen vart de en sväng på glajjan, först tänkte vi inte gå in, men Nicke kom ju så vi hängde på:) var ganska mycket folk där nere på gladan, mest gamlingar. Kvällen avslutades på sylos, och en sväng bort till Emil igen för dom lovade efterfest, men var ganska dött. Har ingen koll på att klockan va när man kom hem med den va väl mot fyra. Sen vart jag väckt av ett telefon samtal vid halv 5. Då var jag nog ganska död.
Idag har jag som sagt varit bakis, sen har jag tränat till lucia showen, jag har både tränat kadrilj och horseball :) gick galant! sen har jag lagat god middag, och sen parkerat mig i soffan , soffan har varit min bästa vän!
Nä nu ska jag ta å se klart wallander, sen blir de sängen, imorn ska jag till stallet och rida Fanny på morgonen innan jag börjar jobba kl 12. Så åker väl dit så jag är där vid 8 eller nått.

Inga kommentarer: