onsdag 17 december 2008


I dag har jag varit ponny ryttare igen :) Domina fick ännu en stjärna i dag, vi skuttade över ett räcke på 110 cm , vilket e väldigt bra eftersom hon bara e en liten c-ponny. allt gick kanon , alla hinder, så himla duktigt ponny, de ju satan att hon inte e större.
Sara sa till barnen på läktaren när jag red, se och lär! Man får hoppa högt om man inte rider fort.
Sara tyckte att jag ska sitta upp på Lady nån dag å knåda igenom henne å hoppa lite, så hon sätter väl upp mig på henne nästa gång. Ponnyerna blir allså bara mindre å mindre, medans jag blir äldre å äldre, haha, men jag red faktikst stor häst i måndags, de blev de ju Carla, så jag har inte glömt hur höga stora hästar e!
Imorn jobbar jag kväll, så innan ska jag hinna röja upp lite här hemma. Men nu ska jag lägga mig, ska bli skönt :)

Inga kommentarer: