fredag 19 september 2008

Fredag

Dagen började att väckarn ringde 7 men bestämde mig snabbt för att sova till 8 istället, sen va de bara upp fixa sig lite fort och iväg till stallet. Ballerina gick självklart med ridskolehästarna så de va bara att gå å hämta henne, sen hade jag sån tur att jag fick rida med på HIL'ens lektion, och ponnyn va så duktig, vi klarade tillomed av galopp övningarna i dag, vilket brukar vara ett helt projekt på henne. Åkte hem med Linda, och sen var de lunch på Tolles med Linda & Jens.

Jobb på hallen från 12 då, å i dag har det verkligen varit segt, från 5 kan jag lova att jag inte släppt in fler än 10, så kvällen har varit väldigt lång! Badet har fått en ny kille, väldigt glad prick, nån HIL'are, verkar som ådalshallen är HIL'arnas samlingsplats.

Inga kommentarer: