tisdag 9 september 2008

Idag har jag endast legat på soffan sen jag kom hem från jobbet, har inte varit ett dug pigg. lite feber, ont i huvet och halsen. Men just nu känner jag mig bättre. Så nu ska de bli en kopp the och sen sängen.

Helgen har varit full proppad med hästar, under lördan hade jag jour, Mia och jag annordnade Lokala/reginala ponnyhoppningen, rullade på ritktigt bra! Hemma ganska tidigt, typ före nio, lite skillnad från fredan då vi kom hem typ kl tolv från stallet på kvällen.
Söndag morgon oxå jour, sen var de KM i hoppning, startade nya ponnyn, var jätte fin, dock ett nerslag i grunden, och så blev de en start med damen, hon var lite knäpp å kollade på de mesta, men fel fri och en tredje plats i KM, vart samma KM finalister i år som förra, bara i liten annan ordning, Frida-Soleil etta, Mia-Novell två, Linnea-Bianca trea, förra året blev det, Jag etta, Frida två å Mia trea. Vi slås hårt ;)
Red även Dalles tok dam i söndags, står stundtals mer på två ben än fyra. förstår att hon blir lite less på henne. Kom faktiskt hem vid åtta i söndags, såå skönt att komma hem kan jag säga, var hyfsat less på stallet efter att bott där så gott som hela helgen.

Jasså, nu var de igång igen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Liite less var ju ordet =) Idag var jag också rätt less, men hon var rejält uppvärmd, innan, vi kom till lektionen, typ 20 varv i galopp med täcke i hagen! Men på lektionen va hon fin =)