onsdag 24 september 2008

Men hej träningsvärk! Kan säja att mina lår värker så fort jag ska röra på mig, och självklart tycker alla att de e skit kul, specielt Glenn, han skulle självklart kläma på låret å jag pep som fan - har du så jävla ont, sa han, Ja för fan! jag kan knappt gå. Så Glenn hade kul åt mig, som vanligt.
Men jag lyckades ta mig igenom ett ridpass, markarbets bana, gick kanon, bortsett från att jag försökte galoppera så lite som möjligt för jag hade inte så mycket ben :P Men travhoppade en meter utan problem, hon va en riktigt stjärna i dag, så nu ska jag anmäla mig till Niklas :)

Och en sak e säker, personal möten tar alltid en jävla tid! och är tråkiga.

1 kommentar:

Rivka sa...

Haha, ligger kanske i släkten för tillfället.. Har en pojke som gnäller när han tappar nycklarna här. Han sprang knappt två km :P
// Rebecka