söndag 14 september 2008

Utgång i går kväll som sagt, blev ett litet gäng som satt här å drack så just nu är de fan ännu mer pant och ännu mer flaskor, huga vill ingen panta åt mig? Men trevligt hade vi, sen var de ju kramm, börjar bli hyfsat less på kramm ändå, sylos sen, å en jävla tur att man är kung på att tränga sig annars skulle man aldrig fått nån mat. Och så drog vi upp till Alex en sväng, innan Dalle kom och hämtade oss vid halv 4-4 tiden. Jossan och jag rodade oss då med att ringa halva sverige och skicka en massa sms, innan vi tillslut kom på att klockan nästan va 5 och bestämde oss för att sova.

Idag har jag varit nere å kollat på Niklas träningen, ätit bakis mat med Linda och Jens. Och så nu i kväll har jag ridit Dalles dam, vi gjorde lite galopp ombyten och lekte, var riktigt fin i dag :) Nu ska jag ta å lägga mig i soffan och he på en film, för jag jobbar kväll imorn så jag har tid och sova imorgon bitti :)

Inga kommentarer: