onsdag 3 september 2008

Jag är kär! i den nya ponnyn, och visst nu tycker ni att jag skriver så varje gång jag rider en ny häst som e fin, men denna slår nog alla med hästlängder, så jävla synd att hon inte är stor häst! Om hon hade varit de, hade jag gjort slut med Bianca på än gång å bytt. men nu får jag nöja mig att rida henne ibland kanske :) Man skulle varit nått åt yngre så man hade ponny tiden kvar.

Bianca var däremot en sur tant i dag, hon gjorde tusen saker som hade kunnat fått mig ner i sanden, men satt kvar i alla fall. Så hon var inte älskad i dag.

Får man hata grannar? För de gör verkligen jag, jag skulle kunna göra allt för att få henne att flytta. Hon klagar på precis allt så fort hon ser än, och speciellt på att folk knackar på rutan min, men va fan ska jag göra åt de? Hon får väl öppna fönstret å säga till om hon blir störd av dom.

Inga kommentarer: