måndag 24 november 2008

Helgen har passerat och en ny vecka har börjat. Helgen har i alla fall beståt av fest och jobb.
Fredan skulle jag å Linda gå på träffen och ta en pizza och EN öl, en öl vart inte bara en öl, men jag betalade i alla fall endast för en öl, de övriga va gratis ;) efter träffen vart de gladan, vart bjuden på tequila tre gånger, men tackade ner varje gång. Skulle ju jobba på lördan. Kvällen vart ganska lång, och det var aldeles för få timmars sömn. Var jävligt död när jag gick till jobbet, skulle helst sovit minst tre timmar till.
Jobbet gick bra, efter jobbet var de hem för att sova två timmar och sen följa med Matilda upp till Jenni där man skulle börja om för en till kvälls festande. Kortleken åkte fram och utfrågnings kort åkte upp och jag har aldrig. Ingen av kategorierna är nån favorit :) men kul hade vi, sen var det gladan som gällde, faktiskt ganska bra med folk och kul hade jag! efter gladan fick Matilda och jag för oss konstiga ideér :)
Söndan va jag lika död som lördan, och eftersom de va simtävling var de ritkigt svårt att hålla sig vaken, hade noll saker att göra mellan 11-15, kändes som man lika gärna hade kunnat legat å sovit, men icke.

I dag har man varit ledig :) Sov till halv 11-11, jävligt länge egentligen , men de behövdes. hade lite sömn att ta igen. Dagen har spenderats på stallet, vi gjorde kadrilj programet till Lucia showen. Kollade lite när HIL en red, och sen har jag själv ridit, på ridningen fick jag ha Domina, hoppning stog på schemat, gick ritkigt bra fast de kändes att de va ett tag sen hon vart ordentligt riden. Men både jag å Amanda fick hoppa högt med små hästarna, 105cm var hindret till på slut, och Domina klippte de utan problem, tog knappt i.

Nä nu väntar sängen, morgon bad imorn.

1 kommentar:

Tora sa...

konstiga idéer linnea nilsson,
cicci viskade i mitt telefonöra igår, ;)