onsdag 12 november 2008

Idag börjar mitt inlägg om hästar, som typ alla mina andra inlägg i denna blogg alltid börjar med.
Igår jobbade jag kväll på ridskolan, såg filmen I säkraste laget fyra gånger! så nu kan jag den utantill. Nu i dag har jag oxå jobbat har haft Saras barn grupp och min. Nya ponnyn Cibell har vissat att hon e ritkigt duktig ponny, hoppade som satan.
Bianca var även jätte fin i dag när jag red, å som i måndags red jag utan stigbyglar, ska fan inte ha dom jävlarna. Rider tusen gånger mycket bättre utan, jag och Frida hoppade även utan, gick jävligt bra. De är ju samtidigt bra för balansen och sitsen :)

Efter ridningen spenderade vi väldigt mycket tid på kontoret med skit snack och ringa till Dalles nya sms vän, som nu inte ville vara vän med henne eftersom hon hade dumma kompisar. Dalle har varit terrad av en 13 årig tjej som har skickat sms till henne sen i måndags, och jag fick självklart iden att vi skulle ringa och fula oss och de gjorde vi! tex - hej, jag är en människa, jag dalles personliga... sen hann jag inte säga mer för hon la på , sen ringde vi lite fler gånger å körde lite fraser, vilket slutar att dalle får ett sms där de står -Jag aldrig smsa med dig, jag hatar dina tjej och hej och då. Stavningen va inte så bra från hennes sida :P Vi hade som sagt jävligt roligt i alla fall.

Imorn jobbar jag kväll på hallen tillsammans med Nisse, vilket betyder att de e lunch med Nisse imorn. Sen efter i morn har jag jobbat klart för denna veckan, och jag är ledig ända tills måndag, då jag börjar kl 12 :)

Inga kommentarer: