onsdag 19 november 2008

Idag har vi haft utbildning på hallen, D-HLR. Frida och jag pluggade till klockan ett igår natt, för han hade sagt att de skulle bli prov, var ett jätte lätt prov som jag absolut hade kunnat svarat på utan att sitta upp till ett natten innan, men men.. vart ju en väldigt lång dag på tisdan klev upp 5 på morgonen och la mig kl ett på natten, fint de.
D-HLR var riktigt roligt och gick bra i alla fall :)
Efter jobbet bleve de stallet, barnen hade teori och fick se på I säkraste laget, nu har jag sett den ännu en gång. Börjar bli lite less på den nu. På teorin för Sara hade vi ridlära, sen i sju gruppen hade dom horseball och jag å Jenny red med och visade hur de skulle gå till ;) vi hade såå jävla roligt, jag och jenny hade grymt passnings spel! Sen efter ett hårt pass, var de bara att dra ut ponnyn i ridhuset och trimma lite, Ballerina vart riktigt taggad i galoppen och gick rikigt fint sen :)

Nu är syrran här så i sitter å ser på teve, men snart blir det sängen, trött nu ja.

Inga kommentarer: