måndag 10 november 2008

Idag fick man se resultat på allt jobb man lägger ner på hästen, hela lektionen i dag var hon kanon fin! Vilket är väldigt väldigt sällan, som tex förra veckan stog vi mest på bakbenen, men inte i dag, riktigt riktigt fin!

Helgen som var, va lugn, jag å Camilla hade hästarna på lördan och så hade jag lek och lär. Efter lek och lär, red jag, jenny, frida och maria ut, sten kul :) Ballerina var hur pigg som helst å de gick så gott som inte att få stop, men jag bara skrattade, hon va ju såå jävla söt.
Kvällen tog Camilla själv så jag å Mia drog hem fixade lite mat, och fick för oss att baka lite, så de vart muffins :) och sen en lugn kväll i soffan, kände mig inte alls nå pigg, sjukling..
Sen på söndag tog jag å åkte hem till lugnvik till mamma å pappa, vart god mat, och hälsa på djuren, katten har bleve jätte stor, å kaninerna är stora hårbollar.

Nä nu ska jag börja dra mig till sängen, börjar ju halv sex imorn! Godnatt

Inga kommentarer: