måndag 3 november 2008


Oj nu var det ett tag sen jag skrev nått över huve taget. Har inte riktigt tagit mig tid till de.


Veckan som var, var ganska hästfri, var endast onsdag jag var där och red, men då red jag både Bianca och Ballerina. I tisdags bestämde jag å Matilda att vi skulle byta skift på tisdagar, så nu har jag alltid morgon bad, så jag börjar halv 6 och jobbar till halv tio, sen har jag hela dagen ledig :) Helgen som var, bestog av fest och fest. Fredan sjöng vi lite singstar hos mig, och vart en sväng på gladan, där all sprit vart gratis eftersom vi hade bjudningsglada kompisar. Lördan var det fest i ullånger och sen kramm. Riktigt kul!

Idag har jag varit ledig från jobbet eftersom jag hade ledig måndag, så jag åkte till stallet med Camilla och följde med henne och Charmör på en tur runt hamnviken med Ballerina.
Sen på ridningen för Sara var det Bianca som gällde. Och kan säga så att jag red 55 minuter i högervarv på en volt, och 5 minuter i vänster varv, hon satt fast ganska fint. Sara skulle sitta upp på henne lite, för de räcker inte att bara jag ska ta ur henne de två gånger i veckan, hon behöver mer rätt ridning.


Inga kommentarer: