måndag 23 februari 2009

Ännu en helg har passerat och jag har bott på stallet skulle man kunna säga. Jour på lördan och så hade jag lek och lär. Camilla åkte på jobb så jag hade jour med Maria. Fick även låna Grazina (som även kallas Grisen) dressyrade lite och hon va jätte fin. När stallet äntligen va klart var de hem och äte lite, sen vart de att vi åkte till Madde och sen vidare till Dennis där de va fest. Vi tvingade killarna att ha hästhoppningen på eftersom varken jag eller Camilla drack nått så var hoppningen vårat nöje på festen :)
Söndag skulle mamma å pappa egentligen komma på middag, men pappa var sjuk så de blev inget. Istället åkte jag ner på stallet där de va tävling som vanligt hamnade jag på banan och blev banchef. Styra och ställa nere på banan e min grej, även fast jag sa innan, jag ska inte stå på banan så kunde jag inte hålla mig därifrån. Efter tävlingen och efter att man ätit lite middag så var de att åkte tillbaka till stallet och rida Grisen igen, denna gång lite hoppning, och hindrena vart ganska höga, 125cm var ju inga problem för den ponnyn :)

Idag var man tillbaka till jobbet, å fy fan va tråkigt de e å jobba, skulle helst vara ledig hela dagarna, va skönt de skulle va. men icke, så funkar ju inte livet.
På ridningen i dag var de bara jag och Amanda eftersom dom andra va sjuk, och de gick kanon =) Bianca va kanon fin :) kär i hästen ännu en gång ;)

Nä nu är de sängen och lite teve, morgonbad imorn!

Inga kommentarer: