onsdag 4 februari 2009

Blogg torka? oja! sitter ju vid datorn varje dag, men att skriva nått är sällan ja orkar.
har ju hunnit med lite sen sist jag skrev.

I helgen var de träning för Niclas Parmler igen men Carla. Gick bra, men han tycker inte om Carla, han tycker att hon e stor å tung å att jag borde få en liten häst. Men förhoppningsviss har vi ju snart drage igång Bianca så får ja styra runt på henne igen :) vi bytte ju även häst på söndan i slutet av passet, fick ju sitta på Maria's häst, eller Lottas häst rättar sagt. Jävligt fin, man kunde ju inte annat än att bli lite kär.
Just ja man får ju inte glöma lördag kväll, då jag å Cicci äntligen hade fixat en liten ryttarfest som vi så länge har pratat om, vi drog ihop ett gäng på 15 st, och Niclas var självklart med oxå, kul å få med tränaren! Åt tillsammans å sen vart de glajjan. Lugn häll jag mig eftersom jag nu för tiden alltid lyckas bli bakis så orkade jag inte tänka tanken på att träna bakis på söndan. vi tog även å gick hem från glajjan innan två, vilket inte e vanligt för mig :P

Igår började träningen oxå, denna termin ska jag ju gå på step up oxå, var den enda som inte hade varit med förut så lite bort va man ju ibland, men kul va de! sen va de body pump som vanligt så klart :) trodde jag skulle ha mer träningsvärk i dag än jag har, men den kommer väl imorn säkert.

Idag följde jag med Linda upp till sjukan i solle, och sen så var de ridskolan för att jobba, och mina barn e ju bra söta, i dag hade dom med sig fika till teorin, så vi började teorin med att fika :)

Inga kommentarer: