tisdag 24 februari 2009

Som sagt var de att jobba kväll på ridskolan, gick riktigt bra och lektionerna rullade på utan misöden. Kändes som kvällen gick riktigt fort.
Hann även fixa Biancas man i dag, så nu ser hon ut som en häst igen så nu kanske man vågar sig på att visa henne för Niclas igen, kanske tillmed redan nu till helgen ?
Imorn då är de jobb som väntar, känns inte som man gör nått annat än att jobba, men de e väl så att bli gamal. Jobb jobb jobb och åter jobb. Men som tur e de bara kort dag imorn på hallen, men de blir ju bara att dra hem på en gång å diska bort all disk för har inte orkat gjort de nu i kväll, så jävla trött så soffan och teven har varit min vän. Sen så jobbar jag ju på ridskolan i morn med ( se de e bara jobb och jobb ) och så har jag ridning själv oxå :)

Och jag längtar till helgen! Kanske så rider jag för Niclas eller så kommer jag vara parkerad på läktaren lyssna.. och så är de fest på lördag, är sjukt sugen på att dansa.

Men nu nä blir de sängen så man kommer upp imorn, har ju börjat bli så morgon trött. Men än så länge kommer jag ganska lätt upp. Go natt!

Bjuder på en gamalbild från hippohoppdagen för nått år sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl klart du ska vara med och träna för tusan!