söndag 8 februari 2009

Igår hade jag en ritkigt bra lördag.

Dan började med att jag, Mia, Jenny och Lina åkte till skule för att åka slalom, trots att de va -16 och snöade. Men gick ritkigt bra å åka, även om man va tvungen å gå in å värma sig några gånger. Även fast de va kallt så tog vi ett heldags lift kort och åkte hela dan :)





När vi kom hem till kramfors igen så var det dags för mat, så mia och jag gick på jakten och tog en pizza var, vi var väldigt hungriga och den satt jävligt bra efterdagens åkning. Sen hem och duscha och sen bar de iväg till h-sand, hem till Cicci där Hanna oxå va, för lite schlager och utgång :) På natten när vi kom hem stupade jag i soffan och tvärslocknade, helt död. Men en lyckad lördag helt enkelt!

Och i dag snöar de som fan! mycket mer än igår, när Hanna och jag åkte bussen hem så klarade vi oss hela vägen hem, dock hade ju inte alla lika tur som oss märkte man, dom som skulle till h-sand/s-vall hade de värre då de va total stop i saltviksbacken pga olycka.
Och nu tycker jag att de kan sluta snöa!

Inga kommentarer: