söndag 8 juni 2008

Då var ännu en helg över, men eftersom jag börjar med ledig måndag på mitt sommar schema så är ju inte ledigheten riktigt över än, skönt!

I fredags red jag ut på lill skruttan, sötare ponny får man fan leta efter, så jäkla snäll, fast så ska man väl inte säga för då ligger man väl å tuggar sand imorn. Fast de tror jag verkligen inte, veckan som är har jag å Marie planerat upp nu, så nu tar vi en vecka i taget, och klart är det att jag kommer fortsätta rida henne undersommaren. och billjeter till stadsfesten skulle jag få av Marie som tack för hjälpen, skönt för då blev de en utgift mindre denna månad, har redan gått över min månads budget skulle jag tro, vågar inte göra ett konto utdrag..


Vart en sväng på gladan igår oxå, skulle åkt till frånö till Elins fest, men eftersom ingen körde så blev det en tripp till Madde och sen gladan, lite folk, men vi dansade hela kvällen å hade riktigt roligt fast de inte va nå folk, linda, jag & madde kan ju konsten att roa oss ;)



Man måste släppa taget om tankarna och önskningarna som man vet aldrig kommer slå in och ta nya chanser, ny önskningar och helt släppa de gamla, hur svårt det än är.Ge dom andra en chans, glöm de som fanns.

Inga kommentarer: