lördag 7 juni 2008

Som vanligt är jag dålig på att uppdatera bloggen, men har haft så mycket att göra.

Helgen som var tävlade jag dressyr och det gick riktigt bra :) Lite spänd häst, men va fan de var hennes första start, 161p (53,67%) riktigt hyfsade poäng, då jag hade förväntat mig betydligt mycket mindre. Stolt över min fjantiga dam.
Samma kväll som tävlingen åkte jag å linda till Solle på crusing, vilket resulterade i en kanon full linnea, som så gott som inte kommer ihåg nått och åkte hem tidigt. Men jag å linda hade jävligt roligt på vägen ner :)

Jobbet med Ballerina har går jätte bra, ponnyn har vissat att hon är fint utbildad och är positiv till arbete. Men de märks att hon är ett sto för hon har lite små saker för sig.

I onsdags hade vi personal fest på flogsta, vi satt å grillade och åt jävligt gott! En massa snack och leker, jag & thomas vann golv tävlingen. Man kan i sammanfatta kvällen som riktigt lyckad! För vi hade jäkligt roligt! även fast vi bara var 6 st kvar när vi började med lekarna, och tyvärr kom inte alla från början heller. Men vi som var där gjorde de bästa av kvällen!

I torsdags var de studenten och (den varmast dan på väldigt länge) älsk med fler hade sin stora dag :) Så de blev mat och Frida efter deras utgång, och på kvällen blev de liten återträff med några från klassen, vi hamnade hemma hos mig eftersom vi inte blev så många, men trevligt ändå =) efter 11 började vi dra oss mot kramm och slutade med att de bara var jag å emma som gick på kramm, men vi hade ritkigt kul, trots värmen inne på kramm, vi letade efterfest, men nöjde oss tillslut med att umgås med allt folk som oxå fastnat på stan. :)

Igår var ännu en varm dag, så jag följde med frida, nicke mfl till grunsta å solade och badade, eller jag badade inte, men alla andra gjorde de. kvällen red jag och så hade jag å camilla film kväll :)
Nu väntar jag bara på att camilla ska komma hem så ska vi till stallet å rida ut, sen i kväll blir det fest!

Inga kommentarer: