onsdag 25 juni 2008

Vilket jävla väder, blåser som fan.
Var riktig seg på att kliva upp imorse, ville verkligen inte. men upp kom jag tillslut, och kastade i mig frukost för att sedan hinna med bussen. I frånö blåste det ännu mer än hemma tyckte jag. Men var bara å hämta ponnyn, har man väl tagit sig dit är de bara å rida, och hon e ju så jävla söt, ropar man så kommer hon i hagen, de är guld värt! för finns inget mer irriterande när man måste jaga dom för att få in dom. Vi dressyrade lite, å jag blir dubbelt så trött än ponnyn, hon verkar ha super kondis, å jag noll. hade ju bestämt mig för att ta hem cykeln i dag, nog den sämsta dan å ha bestämt de på, motvind hela jävla vägen! man rullade ju knappt nerför. men nu e jag hemma å ska strax slänga mig i duschen och sen väntar jobbet, lär ju inte vara en kotte som badar i dag.

Inga kommentarer: