måndag 30 juni 2008

två arbetsdagar till å sen har jag semester, underbart! min första betalda semester, de känns sååå bra!
Torsdag till söndag blir det gatu :) under torsdag natt bor vi dock i h-sand, men sen kommer nätterna spenderas i s-vall, scandic blir boendet. Cicci och jag har bokat in en sak under denna gatu, som är ett måste under alla gatu, och de är förfesten med killarna uppe på rörvägen, alltid så jävla roligt där så :) sen så har elin en massa planer oxå :P

Veckan som har varit har jag jobbat å ridit, var läger för sussi i helgen och jag bestämde mig för att vara med, så både jag å Ballerina plågades av Sussi, men de gav resultat, ponnyn vart fin och jag fick en hej dundrande träningsvärk, speciellt i magen.
Sen var jag även å red Jollan, stor häst, jätte stor speciellt om man jämför med ponnyn. Men de gick riktigt bra ändå. Vart även en sväng hem till lugnvik och kolla på katten mamma å pappa skaffat som mamma sa började bli stor, men stor, vart då? den va jätte liten å söt! och så fick jag mina presenter :) tack!
Just ja var ju en sväng till ö-vik med linda i lördags på hamnfesten, men innan vi kom dit så fick vi jaga hästar i en timme och sen leka veterinär, eftesom Wilma lyckats gjort sig illa riktigt fult på örat, och eftersom jag är den som inte svimmar eller tycker det är äkligt att peta i sår så vart de jag som var där å grävde å tog bort gräs m.m som var i såret och bandagerade sen örat.

Nä nu ska jag sova så jag kommer till jobbet imorn, har ju lite saker att göra.

Inga kommentarer: