tisdag 24 juni 2008

Ponnyn har varit på bus humör i dag, såå söt ^^ förutom att jag häll på att ramla av en gång, den lillen bockar ju. och nu är det bestämt, blir träningshelg i helgen, både lördag och söndag ska vi träna för Sussi, känner att vi behöver rida lite under tränare så man får lite bättre koll, är ju inte van att rida liten häst, allt går ju så mycket segare.

Frida och jag har ju både ridit ut i dag och så har vi varit å sett på fotboll, kramfors-frånö (4-1) men vi såg bara sista halvlek och inte ens då såg vi hela, de blåste så vi vart less och åkte när de var tio minuter kvar, man visste ändå att segern var klar för kramfors. Eftersom vädret var dåligt, bestämde jag och Frida att vi behövde sola och åkte till stan för att få lite färg, jävligt skönt :)

Nu ska jag krypa i sängs för imorn ska jag hinna rida innan jag börjar jobba imorn. Natti!

Så söt, så fin. Slå nått hårt i skallen på mig!

Inga kommentarer: