måndag 16 november 2009

Måndag

De är sjukt vad tiden går fort, vi är redan inne på våran tredje vecka med unghästarna. Denna vecka ska vi komma upp på dom, så idag hoppade vi i stigbygeln. I vårat fall är det Amanda som hänger och jag som håller i hästen, och de går kanon! Vi kunde promenera med Amanda hängandes idag i båda varven. Karins kommentar till oss idag var - ni jobbar så bra ihop, man kan tro att ni gjort detta block flera gånger :) ritkigt roligt å höra, för vi tycker att de funkar bra att jobba tillsammans, så de är kul att de märks utåt!
Jag fick även hänga på Emma och Carolins unghäst Scapa, den var dock inte lika duktig som Steffi. Men Scapa är ju sto, fux, 3,5år och efter Sandakan så ni ser ju, ingen bra komintation, fux ston är alltid lite speciella.. Hon reagerade ibland när vi hoppade i stigbygeln med att stegra. Nocka Emma gjorde hon oxå. Men tillslut kunde vi i alla fall kasta upp mig så jag bara låg å de gick bra. Men kommer vara lite mer jobb på henne än dom andra unghästarna som de ser ut.

Min blogg fick inte vara grå längre, svart är mycket mycke bättre =)

Nä nu blir de sängen , är ju en dag imorn med.

att jag fortfarande tänker på dig, fattar de inte.. suck på mig själv!

Inga kommentarer: