söndag 29 november 2009

Söndag..

Imorn börjar min stalltjänst vecka, jag ser inte fram emot de! För då måste man kliva upp allt för tidigt. Jag älskar inte direkt att gå upp vid kvart i sex.

Gårdagen vart riktigt lyckad, för festen häll sig på bra nivå. Utgång i Malmö blev de, kul å se nått annat än lund. Däremot va vi inte ute så länge, åt mat gjorde vi tillomed innan vi gick på krogen eftersom Jonas va hungrig. Letade efter en bankomat gjorde Petra och jag oxå, innan vi kunde joina folket inne på krogen, trängde sig förre gjorde vi oxå. orka köa, nä! Väl inne va de dans som gällde så klart ;) Strax före tre kände vi oss nöjd och drog hem. Hemma möts vi av fulla männsikor, festen hade fortsatt när vi åkte, men de e bra att folk har kul hos oss ;)

Idag har jag städat efter festen, svarat på några frågor till Pers tenta. och så har vi varit och ätit pizza med grabbarna. Nu ska jag skriva klart ett av unghästarbetena och sen sova! Ladda för stalltjänst, Jippi! eller ? :)

Inga kommentarer: