måndag 23 november 2009

Måndag

Idag har jag suttit på våran unghäst, å jag har travat på volten. Hon är ju bäst! Hängde på Scapa gjorde jag oxå, kunde tillomed häva mig upp i stigbygeln idag, ett framsteg! Önskar att den hästen bara släpper allt snart och blir lugn och snäll som de andra.

Jag har kommit fram till att jag har sjukt mycket kläder med mig ner hit, hade garanterat kunnat lämna hälften hemma i kramfors. Alla som känner mig väl vet att jag tycker de e svin tråkigt att he in kläderna i garderoben och låter gärna kläderna ligga i påsarna när man tagit de från tvättstugan, igår hede jag dock in hälften av kläderna i garderoben, andra hälften tvättades å står nu i påsarna på golvet ;) men min garderob blev ändå välfylld igår av kläderna ja hede in. hur ska ja få in resten?

första advent till helgen, tiden går såå jävla snabbt

Inga kommentarer: