tisdag 11 mars 2008

Cicci gjorde mig häst sugen i går, hon skickade en länk på en skimmel valack som ska lånas ut på foder i 2år. Verkade vara trevlig å fin, blev så sjukt sugen. men de kostar aldeles för mycket pengar, hade jag haft en 100% tjänst hade jag nog nappat, men när man lever på lönen man har så vill man inte stå med en häst på halsen oxå som vill ha mat.

I dag har jag jobbat i alla fall, vart bara två lektioner min hals skulle inte palla mer än så, så madde hade dom två första. Men mina två lektioner gick riktigt bra, allt rullade på å ingen ramlade av, annars brukar folk vara ganska duktiga på att ramla av på mina lektioner.
Just de, var så roligt för förra tisdan när jag träffade elin inne i cafeterian, en elev som rider på tisdagar, kom hon fram till mig å sa, jag härmade dig i dag å då gick de jätte bra, då kunde jag styra i galoppen så jag ska forsätta göra som dig. Söt unge!

Nä nu ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg i morn när jag ska jobba!

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

köp en ponny! jag kan rida den med dig ;)