tisdag 18 mars 2008


Nu var de länge sen igen man skrev nått, mitt skrivande går verkligen i vågor.

Helgen bestod av en massa trevligheter, fredags kom älsklings frida till mig å vi åt gott å pratade skit, efter ett tag började vi göra oss i ordning för att gå på träffen och gladan, elin & KJ skulle ju sjunga där på kvällen så man var ju tvungen att kolla läget. Efter gladan satt vi alla hemma hos mig å snacka skit å såg på teve, halv 4-4 typ lämnade sista personen lägenheten och jag kröp i säng fort för att få nån timmes sömn i alla fall.

Lördag, dags för jobb på ridskolan, jag och camilla gick ner, sen fick båda grupperna rida ut, i lek & lär är barna så söta! :) Sen vart vi kvar på stallet länge, eftersom camilla skulle rida cornelia, sen när vi gick hem hade vi sån tur att jens körde förbi oss, så han vände om å körde hem oss, TACK vännen!
Bara hem å fixa sig snabbt å sen bar de av upp till Anna där det var tjejkväll, åt gott å såg melodifestivalen,trevligt trevligt. Vid elva började jag å Camilla få för oss att gå till gladan, även vickan å nisse henkade på :) Jag skulle vara nykter men de förstörde Vickan ;) haha. Fast man tackar inte nej till gratis, sen var Alex oxå på bjuda humör, bra sånt! Sen vart de efterfest.
Söndan var jag seg, men tillslut kom jag å camilla iväg till stallet, Wilma skulle motioneras, gick fin fint, pigg å gla :)

I går var jag, sara å carola på kurs i s-vall. Riktigt duktig var han som föreläste, intresant! Anteckningarna gick för fullt :) Dock hann han inte med allt så de kommer bli en forsättning, den ser jag fram emot!

Just nu är jag hemma hos mamma & pappa i lugnvik, ska ta å klippa klorna på kaninen min. Å äta middag så klart!

Inga kommentarer: