torsdag 6 mars 2008

I dag var tanken att jag skulle kliva upp tidigt, haha! blev att man låg kvar lite länge ändå, var tur att mia ringde så jag var tvungen att gå upp.

Skulle verkligen behöva sola, men inge bra å sola när man e sjuk då blir de bara värre, å de blir inge bra jobbar ju helg å så ska jag på kurs på söndag, å då måste man ju vara med, jag har fan inte skrivit anteckningar på flera år känns de som, bra att friska upp minnet på söndag för sen är de bara två veckor kvar till nästa kurs. Jäklar va saker ridskolan skickar mig på nu. :)

Just de red Bianca i tisdags, min tänkta nya stjärna, men veta fan, fin va hon men så förbanat sne! Savoy var sne men hon slår han med hästlängder, frågan är om jag ens suttit på nån så sne häst förut!



-saknar tiden, du & jag

Inga kommentarer: