måndag 31 mars 2008

När Frida kom hem från Hudik i dag, så gick vi på jakten å slog till med att börja nya veckan med en pizza! Men drickan skippade jag, eftersom jag har lovat mig själv att sluta med sånt skit på vardagar! Godis har jag ju varit utan i över två månader nu. duktigt tycker jag.
Ska ju börja vara nyttig å börja träna som jag så länge har sagt, snackat om att man bleve slapp sen man slutade HIL, de är lite illa, men ska försöka skärpa mig, imorn ska de i alla fall bli ett pass på träningsvärkstan. Och så blir det lunch med Camilla och sen så ska jag även rida Wilma, så ser min dag ut i morn, städa å diska ska jag oxå göra.

I dag på ridningen blev det att rida Claus, eftersom det var markarbete ville jag inte ha Bianca även fast hon var fräsch i dag som det verkade, men dumt att hoppa en häst som var framhalt dan innan. Så de blev till att vara ponny ryttare. Ganska bra gick de, lillen kunde hoppa riktigt fint. Sara sa efter lektionen -Linnea du ska vara ponny ryttare!

Inga kommentarer: