torsdag 3 april 2008

Igår efter jobbet kom Dalle och hämtade mig, vi åkte upp till Maggans stall där hon har Olympia eftersom jag skulle ha Olympia i första gruppen, fixade hästen å traskade ner. Bana stop på programet för Madde. De vissade sig att hästen var väldigt glad över att hoppa, tror vi stog mer på två ben än fyra, men till slut gick det att få till en runda utan aldeles för mycket skuttande. Efter lektionen sa Hans till mig, Linnea kan du inte börja rida lugna hästar så man slipper sitta å spänna sig på läktaren. haha :) men de är sant senaste tiden har jag bara suttit på galningar. Men i sista gruppen red jag stjärnan, hon skötte sig utmärkt, hon har landat i skallen nu så hon blir bara bättre å bättre, å en mag platta måste inskaffas!

I dag klev jag upp allt för sent, kl 11! klockan ringde första gången kl 8, men orkade verkligen inte gå upp, fy på mig! Men nu ska jag ta å diska å städa av här lite gran, för jag börjar ju inte jobba förren 14.00 :)

Inga kommentarer: