tisdag 22 april 2008

Jag jobbar fan jämt känns de som, förra veckan hade jag långvecka på jobbet å jobbade tisdag kväll på ridskolan så då jobbade jag precis alla dagar. plus att man fick några övertids timmar på söndan på hallen, fint de :)
Å nu denna vecka var jag egentligen ledig måndag, men fick gå in å jobba eftersom Matilda blev sjuk, i dag har jag jobbat på ridskolan å sen jobbar jag onsdag-fredag på hallen plus att jag jobbar fredag kväll på ridskolan, lördag har jag jour plus att jag ska jobba å ha ponnyridning på stan, å på söndag jobbar jag oxå på ridskolan, vilket resulterar med att jag inte har varit ledig en ända dag på två veckor, plus att jag jobbar måndag morgon på hallen efter helgen, jag sliter hårt för mitt liv :P
Så de blir nog en nykter helg till helgen med, var ju nykter i helgen, jävligt skönt, å de behövdes nog för min lever, för jag kommer knappt ihåg när jag hade ne nykter helg senast.

I morn blir de till att börja jobba kl 7-16, sen promenad ner till stallet, teori, sen hoppa gummi bollen (olympia) å sen promenera med Lady, nu ska jag sätta igång henne för tredje gången å hoppas hon håller denna gång!

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

då har du massor av pengar så då kan vi gå på lyxresturang när jag kommer hem ;)