fredag 18 april 2008

Veckan har rullat på, å de har varit underbart väder, som tur är måste jag säga, har jag haft lång vecka vilket betyder att jag jobbar kväll alla dagar utom tisdag då jag är ledig, å onsdag då jag jobbar morgon. Så man har kunnat varit ute, imorse tog jag en promenad på en timme, skönt va de kan jag lova. Å helg jobbar man oxå, å jag måste säja jag har tur, de är simtävling på söndag vilket betyder att jag inte behöver börja jobba förren kl 12 ! :)
I tisdags hämtade jag äntligen hem min cykel som har stått nere på ridskolan hela vintern, utan att bli stulen fast den va olåst! så nu ska den smörjas upp å torkas av (var en del damm på den om man säjer så!) så kan jag äntligen börja cykla igen, underbart!

Jag får för mig en del saker i mitt liv, tex; jag äter inte godis, jag dricker inte dricka på vardagar. Å nu har jag fått för mig att jag ska börja kliva upp 7-8 dom dagar jag är ledig oxå. Jag tror de börjar gå utför :P

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

haha, men det är bra med rutiner :)