lördag 26 april 2008

Jag känner mig totalt körd, trött som fan, å slut i hela kroppen, ryggen värker som vanligt men ändå kan jag inte sitta stil. De måste vara nått fel på mig, nått alvarligt fel.
Dagen har i alla fall bestått av att man var i stallet kl 7, vi var helt klar med morgon jouren halv 10, å strax efter tio red camilla, mia å jag ponnyerna till stan där vi skulle ha ponny ridning i tre timmar, gick fin fint, å sen tillbaka till stallet, skrittade Lady å väntade på att man kunde kvälla, efter de cyklade jag hem å sen har jag fan inte gjort ett piss, har donat lite i lägenheten så de inte ser helt ut som en svinstia längre i alla fall. Nu ska jag forsätta diska å sen får man se vad man gör, sängen kankse, ska ju jobba i morn så. sen är de bara måndan kvar å sen är jag ÄNTLIGEN ledig !

Inga kommentarer: