tisdag 8 april 2008

Då var det tisdag, min lediga dag. Har ett sånt bra schema att jag alltid är ledig tisdagar, riktigt skönt! Men den började ändå ganska tidigt, kl 8 ringde väckarn å de var bara att kliva upp för man skulle till ridskolan å vara banchef på skolmästerskapet, och ännu en gång, jag hatar att vi bara har ett ridhus! tar sån tid, en del avramlingar blev de, folk åker av en jävla massa just nu verkar de som, mars & april kankse blir avramlingsmånaderna iår.
När allt detta var slut, körde Dalle hem mig, fixade lite mat å somnade på soffan i en timme, sen när man vaknade var det bara att börja med städningen, för det behövdes om man säjer så! Så nu är allt rent utom köket, men jag håller på, men va tvungen att ta en paus, de e tråkigt att städa.

imorn blir det till att jobba, å sen direkt ner till stallet å rida Bianca och gummi bollen (olympia) vi kan ju hoppas att hon är lite lugnare än förra gången!

Inga kommentarer: