tisdag 29 april 2008

Ts möte var de meningen att de skulle vara i dag, men vart inte mycket till möte, endast jag, Dalle å Maria som kom, så vi hade ett eget lite möte å bara kollade anmälningarna å så, kunde inte göra så mycket mer.
Tvättat har jag i alla fall gjort i dag, systemet har jag varit på så morgon dagen är räddad, nu var de fan två helger sen jag festade så nu är de på tiden att flaskorna sprättas igen. Diskat har jag oxå gjort, å städat lite, men är inte riktigt klar, så jävla tråkigt ju!
Imorn kommer bror hem :) ska möta upp han på buss station vid 7 så han får nyckel till lägnheten så ska han fixa lite saker på datorn, äntligen :) Sen är de ju jobb som vanligt som gäller, men på kvällen blir de grillning hos jens med en massa folk, ska bli riktigt trevligt hoppas jag på :) sen får vi se vart kvällen bär oss!

Nu är det inte länge kvar tills vi stänger hallen å går ut på flogsta, åå vad jag längtar!! vill komma ut från bunkern nu!

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

jag kan komma och bo hos dig på flogsta :)