torsdag 10 april 2008

Så nu har man jobbat sista dan för den här veckan :) skönt, skönt!
Imorn blir det en tur hos optikern å kolla synen, nu är de väl dags att jag kollar den, eftersom jag ser ganska dåligt på höger öga. Och sen bär det nog av till Frånö, Anders fyller 50år och det är fest, jag & Frida ska hålla ordning på allt under festen, men kommer nog garanterat sluta i fylla själv, skulle vi tro!
Lördag morgon är det stallet som gäller, hästarna ska ha mat å jag ska träna för sussi med Bianca. Sen ska vi förhoppningsviss få bort kvällen i stallet, annars får hästarna kvälls mat tidigt, för de e fest som gäller uppe hos Jens :) ska bli trevligt, för tora kommer, å förhoppningviss cicci oxå!
Nä nu ska jag sova, så man får nån timmes sömmn för de kommer inte bli många timmar i helgen kan jag tro :)

Inga kommentarer: