måndag 7 april 2008


Då var ännu en helg över, de går så fort! Man brukar väl säga att helgen börjar på fredan men inte för mig i alla fall, för fredan började med jobb på hallen å sen 1½ timmes uppehåll å sen jobba kväll på stallet. så i fredags var jag en upptagen kvinna.


Lördan började med klubb hoppning, jag stog på banan dom två första klasserna, å tror aldrig en hopptävling har gått så segt, de e piss att man bara har ett ridhus så dom måste hoppa fram inne på banan före klassen å så! Men hur som helst, när dom två klasserna var klar, körde richard hem mig så jag kunde packa väskan å så hämtade vi upp frida i frånö igen å så bar de av ner till hudik, där fest stog på schemat. Vi åkte på nån inflyttningsfest, där de var en massa folk, vissa var prat glada, vissa var konstiga :P Efter ett tag började folket rulla ut på krogen å vi är ju inte dom som bangar för en krog runda :) vad stället heter kommer jag inte ihåg, men helt okej var de, dansade tills vi vart less å gick ut å pratade i telefon istället ;)

Söndan var vi allmänt seg, åkte väl hem vid halv tio typ på kvällen. Man kan sammanfatta besöket i hudik som helt okejt, följer nog med frida nå fler gånger om man har lite å göra, bra å se nått annat än kramfors ibland :P


I dag har jag jobbat, å varit nere på ridskolan å ridit, å tjejen var bäst i dag med, hon har verkligen landat i skallen å hoppar så jävla bra!
Jag sov i bilen ner till hudik
frida måste tycka jag är väldigt söt när jag sover , för hon tar nästan bara kort på mig då :P

Inga kommentarer: