torsdag 13 mars 2008

Jag har ont i hela kroppen! dels för att jag är sjuk, men mest för att jag ramladet av mitt på ett hinder i går. Min rumpa är blå och jag kan bilda klubb med Espri när det gäller att ha en knöl på rumpan, för de har jag oxå fått. Ont i armen å nacken oxå. Men de ska väl kännas att man har ramlat av? Sen är det ju sånt man får stå ut med när man rider unghäst, som man brukar säga frågan är inte om man ramlar av utan när man ramlar av. Sen att vi red med okokta ägg i händerna i går gjorde ju att min avstittning fick mig att se ut som, ja jag vet inte vad, men ni kan ju tänka er hur man ser ut med två knäckta ägg över huve å överkropp. Men för övrigt var Bianca fin igår, överhoppar sig ganska mycket, men finns mycket där inne, blir nog en start i 80cm på klubbhoppningen om allt går som planerat. Hon ska ju vara tävlad en meter innan i livet hur de nu ska gått till som?

Feber har jag åkt på nu oxå så jag är hemma från jobbet i dag, första gången i mitt liv jag sjukskriver mig! men nu är jag hemma å ska se till att vara frisk tills imorn så de så!

Inga kommentarer: