onsdag 5 mars 2008


I helgen var de kramm som gällde. Full å glad och dan efter trodde man att man hade koll på allt som hade hänt/gjort, men icke, haha :) Men de blev en lyckad lördag.

Söndan var jag nog mer död än levande trots god sömn, så efter lite pizz till frukost somnade man i soffan igen tills de var dags att följa med Camilla å ta in hästarna i bjärtrå. Sen kom älsklings Frida hem till mig å hälsade på.

Igår var de tolkning på ridskolan efter häst och skoter, egntligen skulle jag inte vara med eftersom jag hade ont i halsen men vem kan stå emot att åka skoter och flyggandematta efter skotern? inte jag i alla fall, tror vi äldre tyckte de var roligare än barnen, och en del vurper efter skotern gjorde man, haha :)

Efter jobbet i dag hämtade Camilla mig så drog vi till Annicas stall för att rida, fick rida gamel manen, var på med kandar å hela kitet. Fin häst å fräsch för att vara så gamal!

Inga kommentarer: