måndag 31 mars 2008

Då var det måndag igen! å till helgen är det tävling, men eftersom min häst visade sig va halt igår när jag skulle rida för sara ljung, så för oss blir det nog ingen start på lördag. Men på lördag ska jag följa med Frida till Hudik där vi ska på inflyttningsfest hos nån, så de blir bara att träffa en massa nytt folk i helgen, ska nog blir trevligt, har ju frida i alla fall :)

Helgen som var jobbade jag helg så klart som alla andra gånger när det är kramm typ. Men utgång blev det ändå, å lite väl rund under fötterna blev man. Kvällen började med förfest hos grannen, trevligt , måste göras om som vi sa ;) Väl på kramm dansade vi hela kvällen lång, vi satt inte mycket, mycket gratis sprit fick jag, sånt är bra, men inte när man ska jobba dan efter. Efter vart de självklart en kebab rulle, å den satt fin fint! Sen vandrade vi hem till elin igen å ganska på engång beslöt jag mig för att gå hem eftersom ja kom på att ja skulle jobba om bara så där fyra timmar eller nått. Och en sak ska jag komma ihåg, somna aldrig innan du ska gå å låsa upp dörren för de gjorde jag så när jag väl lyckades komma upp ur sängen gick jag rakt in i hyllan å sen i dörren, men efter de vaknade jag till i alla fall :P

Gick i alla fall bra å jobba, även fast både jag å andreas sa, varför lär man sig aldrig, man ska inte festa dan förre man ska jobba, allt blir lite jobbigare å göra. Men jag klarade mig från att vara bakis, var bara trött, trött som fan!

Inga kommentarer: