måndag 13 oktober 2008

Att gå å lägga sig i tid är verkligen inte min grej har jag märkt. Jag skulle nog utmärkt klara att jobba natt, skulle vara perfekt. haha.

Imorse var jag den seg som satan, låg i sängen till elva, sen flyttade jag mig till soffan å låg där ett tag, låg å pratade med Frida i telefon , och helt plötsligt var de klart att jag skulle åka ner till stallet med Madde kl ett, så de va bara att få i sig lite frukost och duscha.
Frida va barnvakt åt maddes söta valp, så fruktansvärt söt :) Så vi satt å kollade när HILen red.
Sen har jag haft Carolas barngrupper i dag, de gick faktiskt riktigt bra :)
Sen så var de ju ridning för mig med, och jävlar va bra de gick i dag! Bianca var verkligen kanon fin, fy fan va jag älskar den hästen!

Nä nu ska jag fan sova, gonatt

1 kommentar:

Rivka sa...

Vad fin bloggen blev då du gjorde om desigen (=
Skönt att det går bra med hästarna!
Ha en trevlig dag!