onsdag 8 oktober 2008

I tisdags jobbade jag nästan precis hela dagen kändes de som, började halv 6, morgon bad, möte 8.30 med chefen uppe på hans kontor, jobb säkrat för 2009, skönt! sen tillbaka till jobbet till tio. hem och äta, vid tre gick jag, Camilla å mia till ridskolan, och sen var de jobb där, hyfast trött när jag la mig i sängen vid 11.

Idag var de oxå jobb, sen ridskolan och jobb. Och så klart var de ridning, dressyrhoppning, gick väl si så där, hästen behöver jobbt så grymt mycket och hon tycker de e jobbigt och tråkigt så allt blir jobbigt, ett skit jobb att göra.

TS möte var de i dag oxå, den 26 oktober annordnar vi lokal storhäst tävling. Och självklart är jag å Mia tävlingsledare, de va ett av Saras krav att de skulle bli av. Och dum som vi e så ställer vi ju upp. Vi e inte riktigt klock, vi har kort tid på oss att fixa allt, men de ska väl gå, vi e ju så van att annordna tävlingar nu så man kan väl säja att vi e profs!

Nä nu ska jag fan lägga mig, har tvätt tid kl 7 imorn så. Go natt

Inga kommentarer: