söndag 12 oktober 2008

Jag orkar inte gå till stallet just nu, men jag måste.. Hästen klarar ju inte sig själv. Hade varit jävligt skönt en dag som denna om den kunde de.

Hela helgen har jag jobbatpå hallen, och igår jobbade jag över en timme å fixade till bastuextrem, sen snabbt hem å ner till stallet. Fixade allt till Ballerina å red henne. Sen upp till Fia, duscha å fixa sig, sen va de solle och bowling som stog på schemat. Jag älskar att bowla, men vann dock inte en anda gång, men två å tre kom jag. Andres vann båda gångerna. Fia gjorde starka avslut varje gång efter att börjat på noll poäng länge, Jens och jag tävlade nog mest mot varandra, var väldigt lika. Linda klagade på att kloten va tunga. Och Ronny gick de piss för efter att öppnat starkt. En riktigt trevlig kväll, trevligt sällskap, lite öl å jävligt roligt.

nä nu får jag fan ta mig i kragen å gå ner..

Inga kommentarer: