fredag 24 oktober 2008

Imorn är det endast stallet som gäller, jag och Camilla har jour, sen har jag även lek och lär. Sen ska det byggas bana inför söndag och staket ska sättas upp. Så vill ni få tag på oss, så hittar ni oss där, men blir kanske en sväng på kramm på kvällen om vi orkar.

Sen på söndag är det som sagt tävling, gröntkort och tävlingslicensen ligger i börsen, så de ska jag väl kunna komma ihåg denna gång, brukar vara expert på att glömma de när jag ska tävla hemma. Men denna gång kommer de vara med, förhoppningsviss!

Nä nu ska jag fan ta å lägga mig, ska vara i stallet halv 7 imorn så.

2 kommentarer:

Rivka sa...

Lycka Till på tävlingen (=

sofiaklint sa...

Jag å Cicci glömmer ju tollochmed att visa pepperna på hemmatävling ju :P Så du är ju duktig som iaf kommer ihåg att du ska göra det ;)