tisdag 21 oktober 2008

I dag har jag lärt mig nått nytt! Att byta däck på en bil. Jag och Camilla tog och bytte till vinterdäck på hennes bil, å vi tyckte vi var ritkigt duktiga som fixade de, sen byte vi även skylt belysningen.

Morgonbadet hade jag i morse oxå, va lite segt att kliva upp. Och när jag skulle gå klädde jag på mig ordentligt, vilket inte behövdes för när jag kom ut var det ändå flera plus grader och då var klockan 05.20, hade räknat med noll gradit, eller högst två som i måndags vid sju tiden.

Sen så har jag varit duktig och tränat i dag, Body Pump med Biggan, synd bara att de bara e 30 minuter. Hinner ju aldrig gå på dom andra passen eftersom antingen jobbar jag eller så rider jag. Men skönt som fan va de å göra lite nytta, sen vart de lite bastu på hallen oxå :)

Inga kommentarer: