torsdag 9 oktober 2008

Att lägga sig i tid har aldrig varit min grej, kommer nog aldrig att bli eftersom jag lätt kommer upp fast jag nästan bara sovit nån enstacka timme eller bara en ibland.
Tanken jag hade när jag gick hem från jobbet kvart över tio, va att jag bara skulle ta lite kvälls fika, sen skulle jag lägga mig så jag fick ordentligen med sömn, men icke. Sitter fortfrande här i soffan. Och har så gått som fastnat i teven, sen köpte jag två nya böcker i dag så tänke börja på ena ikväll, men de får nog vänta.
Imorn ska jag kliva upp tillräkligt tidigt för att hinna städa innan jobbet väntar.

Nästa vecka har jag en massa jobb på ridskolan, och på hallen. Och så har jag hand om Ballerina, men ska försöka kläma in lite träning för mig oxå, nu får de verkligen bli ändring på detta. Satt å kollade på en massa bilder igår från förr, och satan va smal ja va! Så just nu känner jag mig som en stor korv, men ska bli ändring på de och lite träning att återfå figuren skadar aldrig!

Inga kommentarer: