torsdag 25 mars 2010

Dagarna går..

Dagarna bara rullar ifrån än, det är redan torsdag! näst sista dagen på ridveckan och jag har inte skrivit någon riddagbok denna vecka, fy på mig! blir till att fixa det idag!

Veckan började med stalltjänst, under ridningen i måndags kändes inte Amarilli helt fräsch, så under resten av veckan har jag ridit Curre i dressyr för Mette, hans första lektion på jätte länge, då han var halt hela förra terminen och precis igång satt så han orkar gå. Han orkade nästan hela passet, slutet som vart lite jobbigt för han, men han var fin så de va kul :) Igår fick jag rida Lambi, hoppade en liten bana. Gick bra när jag fick snurr på han, ska även hoppa han idag, ska bli kul.

Efter att ha haft två veckor typ utan saker att göra så är nu kvällarna fyllda med plugg igen, men man får försöka hinna med lite annat oxå :)





Lamborghini f.-96 e.Alcatraz ue.Artist

Inga kommentarer: