tisdag 9 mars 2010

Tisdag - full rulle hela dagen!


Idag började morgonen med stalltjänst, hade stalltjänst istället för carro eftersom hon var sjuk, så nu blir det 6 dagar stalltjänst denna veckan istället för 5, men de ska nog gå bra ändå! Bara och bita ihop som man brukar säga :) de e ju skönt att ha nått att göra med. Även fast min dag i dag har sett ut så att här 05.45 ringde klockan, 06.20 cyklade jag till skolan, sen kom jag hem från skolan kl 18.00 på kvällen, ett ex antal timmar i skolan om man säjer så! sen var de bara att fixa lite mat å slänga i sig föratt sedan åka och rida med Annika, kl halv sju var jag klar för de! Man har bleve snabb på att äta om man säjer så! Efter att jag hade ridit med Annika åkte jag till Fredhem och grattade Maggie :) Sen nu kom jag hem för en timme sen typ, har duschat å precis lagt mig i sängen, ska strax stänga ner å sova. Lång dag imorn med antar jag! Då är det program ridning för Bosse, just fan programet ska kanske pluggas in ja!

Idag på skolan hade vi avels tenta, hur de gick har jag ingen anning om, kan gått precis hur fan som helst! Bara att vänta och se, däremot fick vi tillbaka pedagogik tentan, 33 rätt av 36 möjliga, Jag är nöjd! På ridteorin redovisade vi våra arbeten som vi haft under bruksprovet så nu var de överstökat, skönt! På ridningen hade vi dressyr för Mette, öppna i galopp bland annat, å de gick faktiskt ritkigt bra! Börjar komma på min häst nu :)Ridningen är rolig!

Nä nu är det bäst att sova så jag kommer upp imorn! natti

Inga kommentarer: