måndag 15 mars 2010

Måndag

Idag när jag var ute å gick slog det mig att tiden här nere snart är slut, det är redan mars och vi slutar i maj, ja ni ser själv, knappt tre månader kvar, snart bara två. Jag trivs så himla bra här nere, miljön, folket, hästarna. Nu när man är inne i allt så kommer snart allt försvinna, känns som tiden bara rinner ifrån än! Det är sant men jag längtar inte hem, har inte längtat hem en ända gång sen jag flyttade, sjukt men sant, sen har jag saknat vännerna så klart, men inte kramfors. Har så svårt att se att jag kommer bo där senare i livet om jag ska vara ärlig.
Nästa termin är det strömsholm som gäller, känns lika skrämande att flytta dit som det var att flytta ner hit, men nått säger mig att jag även kommer trivas där!
Men det kommer verkligen vara med blandade känslor man lämnar skåne sen, det kommer vara nått man saknar!

Mycket blandade känslor och tankar just nu, tiden går för fort, känns som att jag inte hinner med det jag vill! eller hur ska jag hinna med allt?

Inga kommentarer: